اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 53
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 21444

مدل های پرفروش اپیلاتور صورت و بدن


مدل های پرفروش اپیلاتور صورت و بدن

خانم های عزیز! ما می دانیم که اپیلاسیون تا چه حد می تواند دردناک باشد – به ویژه قسمت های حساس بدن. استفاده مکرر از تیغ می تواند باعث ایجاد رنگدانه ، قرمزی و بریدگی پوست شود. بهترین راه حل برای این مشکلات استفاده از اپیلاتور است.

اپیلاتور ابزاری مناسب برای از بین بردن موهای زائد است که بدون ایجاد درد موهای ناخواسته را از ریشه پاک می کند. (البته بستگی به مدل هم دارد ، که هنگام خرید به صورت دقیق بررسی کنید و با خواندن نظرات دیگر خریداران اقدام به خرید نمایید. چون مدل های بی کیفیتی هم هستنند ، که هنگام اصلاح باعث درد می شوند) می توان از آن روی بازوها ، پاها ، زیر بغل ، خطوط بیکینی ، صورت و حتی برای اصلاح ابروها استفاده کرد. در اندازه ها ، اشکال ، انواع مختلف (بدون سیم و هندزفری) وجود دارد و به طور موثری کار می کند. داشتن یک اپیلاتور در میان وسایل آرایشی خود می تواند در عرض چند دقیقه پوست شما را نرمتر کند و همچنین این ابزار مقرون به صرفه است.

  مشاهده تصاویر و قیمت مدل های پرفروش اپیلاتور  


اپیلاتور چیست؟
حتی اگر تکنیک های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود داشته باشد ، اما به تجربه خواهید فهمید که برخی از روش ها بهتر از روش های دیگر هستند. موچین ، کندن ، اپیلاسیون و اصلاح می تواند موهای ناخواسته را از بین ببرد اما نتایج می تواند کمتر از حد مطلوب باشد.

اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید ، اپیلاتور ممکن است روش حذف موهای زائد باشد که به دنبال آن بوده اید. این دستگاه الکتریکی برای از بین بردن موها به طور مستقیم از ریشه ها طراحی شده است.

اپیلاتور چگونه کار می کند؟
اپیلاتورها به موچین و چرخان چرخشی مجهز هستند که با هر بار عبور ، ریشه مو را می گیرند. با چرخش سر از پوست ، موهای گرفته شده بین صفحات کشیده می شوند. بسته به قیمت و مارک ، یک دستگاه می تواند در هر جایی بین 15 تا 100 موچین داشته باشد.

اصلاح فقط موهای سطح را اصلاح می کند و به اندازه اپیلاسیون دردناک نیست. اما اگر در جهت نادرست انجام شود باعث ایجاد موهای درون شده می شود. همچنین می تواند منجر به بریدگی شود.

مدت زمان رشد مو پس از اپیلاسیون یا اپیلاسیون تقریباً یکسان است – سه تا چهار هفته. اما واکس زدن موهای رشد یافته (1/4 اینچ یا بیشتر) دشوار است. از طرف دیگر ، یک اپیلاتور می تواند ریزترین موها را نیز اصلاح کند.

چگونه از اپیلاتور استفاده می کنید؟
اپیلاتور مانند اپیلاسیون کار می کند ، به این دلیل که موهای ریشه را از بین می برد. اما اپیلیدی از موم استفاده نمی کند. در عوض ، وقتی دستگاه را روی قسمتهای مختلف بدن حرکت می دهید ، موها را از بین می برد.

برای بهترین نتیجه ، قبل از استفاده از اپیلاتور ، پوست خود را لایه برداری کنید . لایه برداری سلول های مرده پوست را از بین می برد و می تواند از موهای رشد نکرده جلوگیری کند .

ابتدا با قرارگیری اپیلیدی در زاویه 90 درجه نسبت به پوست خود شروع کنید. دستگاه را روی پوست خود فشار ندهید. بلکه آن را آزادانه در برابر پوست خود نگه دارید. پوست خود را محکم بکشید و سپس اپیلاتور را به آرامی در جهت رشد مو حرکت دهید.

اگر اپیلاتور را بر خلاف جهت رشد مو حرکت دهید ، موهای پوست را می برید اما آن را از ریشه پاک نمی کنید.

در اینجا مزایای استفاده از دستگاه اپیلاسیون وجود دارد. نگاهی بیاندازید.

مزایای استفاده از اپیلاتور

1. عالی برای پوست حساس
دستگاه اپیلیدی در مقایسه با اپیلاسیون حداقل تأثیر را روی پوست دارد. بدون نگرانی در مورد تحریک پوست یا قرمزی می توانید به طور مرتب از اپیلاتور استفاده کنید. همچنین برای فصول خشک یا سرد گزینه ای عالی است.

2. نه فقط برای پاها یا دستان شما
برخی از مارک های اپیلاتور پیوست های مختلفی را برای قسمت های مختلف بدن – دست ها ، پاها ، صورت یا خطوط بیکینی ارائه می دهند.

3. صافی طولانی مدت را فراهم می کند
پوست شما حداقل چهار هفته صاف می ماند. همچنین ، وقتی موها دوباره رشد می کنند ، بسیار نرم و ظریف می شوند.

4. یک بار سرمایه گذاری
از آنجا که کیت اپیلاتور دارای چندین پیوست است ، لازم نیست آنها را جداگانه خریداری کنید. ممکن است گران باشند اما با دوام هستند. فقط باید هر از گاهی باتری ها را عوض کنید. واضح است که وقتی موی زائد بدون درد اصلاح شود، یک روش عالی است. اما قبل از اینکه یکی بخرید ، حتما نظرات دیگر خریداران را هم بخوانید بعد اقدام به خرید نمایید.

راهنمای خرید – ویژگی های یک اپیلیدی یا اپیلاتور خوب

مرطوب یا خشک یا هر دو – با افزایش تقاضا برای اپیلاتورهای مرطوب و خشک ، اکثر مارک ها ویژگی های دوگانه را ارائه می دهند. اگرچه اپیلیدی روی پوست خشک بهترین عملکرد را دارد ، اما استفاده از آن بر روی پوست مرطوب باعث درد کمتری می شود. از آنجا که آب به شما کمک می کند تا شل شوید ، احساس کندن ناشی از اپیلاسیون خیلی دردناک نیست. در مقایسه با اپیلاتور خشک ، یک اپیلاتور مرطوب و خشک بدون ایجاد قرمزی ، خارش ، تحریک و برجستگی به راحتی بر روی پوست شما کار می کند.

بی سیم – بیشتر اپیلاتورهای عصر جدید بی سیم هستند. یکی از مزایای اصلی اپیلاتور بی سیم ، که مشخص است ، ضد آب بودن آن است. این بدان معنی است که می توانید از آن روی پوست خشک یا مرطوب استفاده کنید. همچنین می توانید بدون نیاز به منبع ، آن را حمل کنید. می توانید با خیال راحت یک ساعت از آن استفاده کنید.

قدرت – قدرت اپیلاتور در درجه اول به تعداد موچین آن بستگی دارد. اگر موچین بیشتری وجود داشته باشد ، دستگاه سریعتر و بهتر کار می کند. این دستگاه ها به قدری سریع هستند که به ندرت به بیش از دو دست کش برای از بین بردن موها نیاز خواهید داشت. اما اپیلاتورهای قدرتمند بسیار گران هستند.

کلاهک – داشتن چندین اتصال کلاهک به معنی این است که می توانید از اپیلیدی در قسمت های مختلف بدن خود استفاده کنید. معمولاً یک کلاهک حساس برای نواحی حساس مانند زیر بغل یا خطوط بیکینی و یک کلاهک صورت برای موهای صورت وجود دارد. این کلاه ها موچین را می پوشاند تا تعداد کسانی که عمل می کنند کاهش یابد. کلاه های دیگری مانند کارایی و ماساژ به راحت تر شدن روند حذف مو کمک می کند.

موچین – اپیلاتورهایی که بیش از 50 موچین دارند برای انواع موهای ضخیم مناسب هستند. آنها به سرعت مناطق وسیعی را پوشش می دهند. اما اگر به دنبال اپیلیدی برای مناطق حساس هستید ، دستگاهی با حداقل تعداد موچین این کار را انجام می دهد. هنگام در نظر گرفتن موچین ، به ناحیه ای از بدن که خواهید پوشاند فکر کنید.

سر قابل شستشو – این قابلیت اجازه می دهد تا شما را به تمیز اپیلاتور خود را به راحتی. برخی از اپیلاتورها دارای برس تمیزکننده هستند که به شما کمک می کند تا باقی مانده مو را در داخل دستگاه تمیز کنید.

قیمت - اپیلاتورهایی که تعداد موچین بیشتری دارند (100-100) هزینه بیشتری نسبت به نوع معمولی دارند. همچنین ، قیمت به ویژگی های موجود بستگی دارد. یکی را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

نور – بعضی از اپیلاتورها دارای یک نور توکار هستند که درست در زیر موچین ثابت می شود تا موهای ناحیه نزدیک را نشان دهد. این به اپیلاسیون هر رشته مو ، حتی موهایی که به سختی دیده می شوند یا به سختی قابل دسترسی هستند ، کمک می کند.

تنظیمات سرعت – داشتن تنظیمات سرعت های متعدد شما را قادر به استفاده از اپیلاتور در مناطق مختلف از بدن می شود. اگر در حال اپیلاسیون یک منطقه حساس هستید ، می توانید از سرعت کم استفاده کنید. اگر مناطق زیادی را اپیلاسیون می کنید ، می توانید به سرعت بالا بروید.

چه مواردی را هنگام استفاده از اپیلاتور یا اپیلیدی به یاد داشته باشید؟
همیشه قبل از استفاده از اپیلیدی حمام کنید و پوست خود را خشک کنید.
قبل از استفاده از اپیلاتور از مرطوب کننده استفاده نکنید.
برای از بین بردن موهای موثر از اپیلاتور با زاویه 90 درجه استفاده کنید.
بعد از اپیلاسیون از مرطوب کننده یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید.
استفاده از یک اسکراب بدن 3-4 روز پس از اپیلیدی به موهای در رشد خلاص شوید.
دو روز قبل از شرکت در یک مجالس و جشن بزرگ از اپیلیدی استفاده کنید.

نتیجه
اپیلیدی ها روشی عالی جهت از بین بردن موهای ناخواسته بدن و صورت هستند. اینها ایمن ، ملایم ، نتایج طولانی مدت هستند و مقرون به صرفه می باشند. اگر سطح تحمل درد شما بسیار کم است ، امروز برای از بین بردن موهای بدون درد و داشتن پوستی نرم ، صاف و روشن اپیلاتور تهیه کنید.

  مشاهده تصاویر و قیمت مدل های پرفروش اپیلاتور 


پرسش های متداول

بعد استفاده از اپیلیدی در جهت اپیلاسیون مو چه مدت طول می کشد که دوباره مو رشد کند؟
بیشتر اپیلاتورها نتایج طولانی مدت را ارائه می دهند. حدود 4 هفته رشد مو نخواهید داشت.

آیا اپیلاتورها موها را به طور دائمی از بین می برند؟
نه ، موهای زائد موها را به طور دائمی از بین نمی برند. برای از بین بردن دائمی مو باید حتما به پزشک پوست مراجعه کرده و تحت لیزر قرار بگیرید.

آیا می توانید از موی زائد بر روی موهای شرمگاهی استفاده کنید؟
بله ، برای از بین بردن موهای شرمگاهی می توانید از اپیلیدی استفاده کنید. برای دقت و صحت از سر کوچکتر استفاده کنید.

آیا اپیلاسیون مرطوب است یا خشک؟
اگر مبتدی هستید ، از خشک کن اپیلیدی استفاده کنید. با این وجود می توانید از آن به صورت مرطوب برای شستشوی آسان استفاده کنید.

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 321

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق این وب سایت برای موزیکال سنتر محفوظ است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما