اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 21513

لیست بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان (تیر ماه ۱۴۰۰)


لیست بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان (تیر ماه ۱۴۰۰)

در این مطلب مدل‌های منتخب از بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان بازار ایران را از نظر وضوح نمایشگر، کیفیت دوربین، قدرت سخت‌افزار، ظرفیت باتری و پشتیبانی از شارژ سریع معرفی کرده‌ایم.

تا همین چند سال پیش هر وقت قصد خرید گوشی داشتیم به راحتی می‌توانستیم بین مدل‌های پرچمدار یا میان رده یکی را انتخاب کنیم. حالا اما مدت‌هاست به ندرت پرچمدارهای سال سامسونگ یا اپل را دست کسی می‌بینیم و دلیل آن هم چیزی جز افزایش قیمت آنها نیست.

این روزها اگر قصد خرید موبایل هم داشته باشیم، باید آنرا با دقت و به شکلی انتخاب کنیم که با اولویت‌ها و نیازهایمان همخوانی داشته باشد چون تا چند سال دیگر احتمالا خبری از خرید مدل جدید نخواهد بود.

منویاب با توجه به این مساله فهرست بهترین گوشی تا‌ ۱۰ میلیون تومان را برایتان آماده کرده که به ۵ سطح برترین موبایل تا ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ میلیون تقسیم شده است.

در کنار هر مدل مهمترین مزایای آن و مشخصات کاملش را شرح داده‌ایم تا انتخاب مدل مناسب برایتان ساده‌تر شود. اگر به نظرتان جای موبایلی در این فهرست خالی است، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آنرا با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

گوشی تا ۶ میلیون تومان
در این رده ۳ انتخاب اصلی را در نظر گرفته‌ایم که بر اساس اولویت‌هایتان می‌توانید در زمینه دوربین، حافظه داخلی، عملکرد روان و در نهایت ظرفیت باتری یکی از آنها را انتخاب کنید.

ردمی نوت 10S



مزایای اصلی: وزن سبک، شارژ سریع ۳۳ واتی، دوربین مناسب

ردمی نوت از محبوب‌ترین سری‌ گوشی‌ها در بازار ایران است و جدیدترین عضو این خانواده هم توانسته در مدتی کوتاه نظر بسیاری را به خود جلب کند. ردمی نوت 10S بر خلاف نسل‌های قبل که پنل IPS داشتند، به نمایشگر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن مطلوب ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز شده است.

نسخه تا ۶ میلیون گوشی از ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده هلیو G95 برخوردار است که از پردازنده به کار رفته در نوت ۹ پرو قوی‌تر است. یکی از مزایای اصلی ردمی نوت ۱۰ نسبت به رقبا پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است که باتری ۵ هزار میلی‌آمپری آنرا در ۲۵ دقیقه تا نصف و در ۷۴ دقیقه به صورت کامل پر می‌کند.

دیگر مشخصات این گوشی شامل دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، اندروید ۱۱ پیش فرض و وزن بسیار مناسب ۱۷۸ گرمی است.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت  


گلکسی A32



مزایای اصلی: نمایشگر سوپرامولد، باتری قوی

برای بسیاری از کاربران هیچ‌چیز جای گوشی‌های سامسونگ را نمی‌گیرد. اگر شما هم جزو این دسته هستید بهتر است گلکسی A32 را انتخاب کنید که نسبت به گلکسی A31 تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده است.

گلکسی A32 از صفحه ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، رزولوشن چشم نواز ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برخوردار است و محتوا را با کیفیت، دقت و وضوح بالایی به تصویر می‌کشد. همچنین سنسور اثر انگشت این موبایل با نمایشگر یکپارچه شده و خبری از اسکنر فیزیکی نیست.

بدنه پلاستیکی گلکسی A32 سبک است و از دوربین ۴ گانه با سنسور واید ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برخوردار است که به ارتقای کیفیت تصاویر پرتره کمک می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی هم ۲۰ مگاپیکسلی است و خیالتان را از بابت کیفیت بالای تصاویری که در اینستاگرام می‌گذارید، راحت می‌کند.

دیگر مزیت شاخص گلکسی A32 باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است که با یکبار شاٰرژ انرژی لازم برای ساعت‌ها گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


پوکو X3 NFC

پوکو X3 NFC هم گزینه دیگری در این رده قیمتی است اما وزن بالا، طراحی نه چندان چشم نواز و لوگوی بزرگ پوکو روی پنل پشتی باعث شده ارزش خرید کمتری نسبت به این دو مدل داشته باشد. اگر این موارد برایتان مهم نیست می‌توانید به جای ردمی نوت 10S سراغ پوکو X3 NFC بروید که دوربین سلفی با کیفیت‌تری هم دارد.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


گوشی تا ۷ میلیون تومان
در این رده دو گوشی از شیائومی حرف اول را می‌زنند و با توجه به اولویت‌های خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

شیائومی Mi 10T Lite 5G

مزایای اصلی: پشتیبانی از 5G، پردازنده قوی ؛ شارژ سریع ۳۰ واتی

این موبایل هم به واسطه ارزش خرید بالا در ایران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Mi 10T Lite 5G با پنل IPS از نرخ رفرش فوق العاده 120Hz و روزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برخوردار است.

شیائومی در این گوشی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 750G استفاده کرده که بین میانرده‌ها از توان بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای بازی‌ها بهینه سازی شده است.

دوربین چهارگانه این گوشی هم میزبان سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بسیار قدرتمندی است و در کنار آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی الترا واید قرار گرفته که به پوشش فضای گسترده‌تری کمک می‌کند.

دیگر ویژگی شاخص ردمی نوت ۹ پرو که باعث راهیابی آن به فهرست بهترین گوشی‌ تا ۱۰ میلیون تومان شده، پشتیبانی از شبکه 5G و باتری ۴۸۲۰ میلی آمپرساعتی است که با شارژ سریع فوق‌العاده ۳۳ واتی سازگاری دارد. این مزیت باعث شده باتری گوشی در عرض ۳۰ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد شارژ شود.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


پوکو X3 پرو



مزایای اصلی: پردازنده پرچمدار، نمایشگر ۱۲۰ هرتز، شارژ ۳۳ واتی

پوکو X3 پرو جزو موبایل‌هایی در فهرست گوشی تا ۱۰ میلیون است که به پردازنده سری پرچمدار مجهز شده؛ بنابراین اگر گیمر هستید یا سرعت اجرای برنامه‌ها برایتان اولویت دارد، این گوشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

پوکو سخاوتمندانه این موبایل میان‌رده را به چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز کرده که از پردازنده به کار رفته در سری گلکسی S10 و نوت ۱۰ قوی‌تر است. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه در کنار چنین پردازنده‌ای یعنی اجرای روان تمام برنامه‌های و بازی‌هایی که تصور می‌کنید.

دیگر قابلیتی که باعث می‌شود اجرای اپ‌ها و باز شدن منوها از همیشه روانتر صورت بگیرد نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش فوف‌العاده ۱۲۰ هرتزی است که تا مدتی پیش تنها در گوشی‌های گیمینگ شاهدش بودیم. این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی کرده و توسط لایه گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود.

پوکو برای تکمیل این ضیافت باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی را با شارژ سریع ۳۳ واتی همراه کرده که در کمتر از یک ساعت آنرا به صورت کامل پر می‌کند.

دیگر مشخصات پوکو X3 پرو شامل دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP53 می‌شود.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


گوشی تا ۸ میلیون تومان

شیائومی Mi 10 Lite 5G



مزایای اصلی: سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر با کیفیت، سازگار با 5G

یکی از جذابترین و باریک‌ترین گوشی‌های شیائومی Mi 10 Lite 5G است که تنها ۷.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و با شبکه 5G هم سازگار است.

نمایشگر امولد ۶.۵۷ این موبایل با استاندارد +HDR10 سازگار بوده و محتوا را با کیفیتی خیره کننده به تصویر می‌کشد. شیائومی سنسور اثر انگشت را به زیر این صفحه منتقل کرده و با وجود لایه گوریلا گلس ۵ مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد.

شیائومی Mi 10 Lite 5G از نظر سخت‌افزاری هم یکی از بهترین‌ها در فهرست گوشی تا ۱۰ میلیون است. پردازنده اسنپدراگون 765G در کنار ۶ گیگابایت رم امتیاز درخشان ۳۱۱ هزار را در بنچمارک آنتوتو برای این گوشی به ارمغان آورده. بنابراین از نظر اجرای روان بازی و اپ خیالتان راحت خواهد بود.

از دیگر مزایای این گوشی باید به پشتیبانی از استانداردهای شارژ کوالکام Quick Charge 4 پلاس و پاور دلیوری ۳.۰ اشاره کرد که به تامین سریع شارژ باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعتی کمک می‌کنند.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


شیائومی Mi 11 Lite



مزایای اصلی: وزن بسیار سبک، نمایشگر ۹۰ هرتز، دوربین سلفی دوگانه

سری می شیائومی نسبت به ردمی از کیفیت بالاتری برخوردار است و می ۱۱ لایت یکی از خوش‌قیمت‌ترین‌ها در این سری است.

می ۱۱ لایت با وزن بسیار سبک ۱۵۷ گرمی مناسب کسانی است که دل خوشی از موبایل‌های سنگین ندارند.

نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد این گوشی با تراکم پیکسلی بالای ۴۰۰ واحد نه تنها نرخ تازه ‌سازی ۹۰ هرتز و استاندارد HDR10 دارد بلکه جزو معدود گوشی‌های با قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ است؛ قابلیت‌هایی که در کنار هم محتوا را با کیفیتی خیره کننده به تصویر خواهند کشید.

این گوشی از نظر سخت‌افزاری به ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه و تراشه اسنپدراگون ۷۳۲جی مجهز شده. این چیپست در مقایسه با تراشه بکار رفته در Mi 10 Lite 5G حدود ۱۰ درصد ضعیفتر است.

از طرف دیگر می ۱۱ لایت از دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است و از این نظر بالاتر از Mi 10 Lite 5G قرار می‌گیرد. در نهایت باید به باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


موتورولا موتو G 5G Plus

مزایای اصلی: نمایشگر ۹۰ هرتز، دوربین سلفی دوگانه

شرکت موتورولا مدتی است با ارائه گوشی‌های خوش قیمت سعی در عرض اندام دوباره در بازار موبایل دارد و موتو G 5G Plus هم یکی از آنهاست. این گوشی آنقدر خوش قیمت و خوش‌ساخت است که در فهرست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان هم جای گرفته است.

نمایشگر ۶.۷ اینچی موتو G 5G Plus مزایای قابل توجهی مثل تراکم پیکسلی مطلوب ۴۰۹، نرخ رفرش ۹۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10 دارد. دیگر نکته جالب در مورد این پنل وجود دو حفره در آن است که برای پیاده سازی دوربین سلفی دو گانه با سنسورهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. این چیدمان گوشی موتورولا را به یکی از میان‌رده‌های قدرتمند در زمینه دوربین سلفی بدل کرده است.

موتو G 5G Plus با تکیه بر پردازنده توانمند اسنپدراگون ۷۶۵ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه از عهده اجرای تمام اپ‌ها و بازی‌ها به راحتی برخواهد آمد. تامین نیروی این سخت افزار بر عهده باتری ۵ هزار میلی آمپرساعتی است که با شارژ سریع ۲۰ واتی به سرعت پر می‌شود.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


گوشی تا ۹ میلیون تومان

شیائومی MI 10T 5G



مزایای اصلی: پردازنده پرچمدار، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، سازگار با 5G، شارژ ۳۳ وات

یکی از قدرتمندترین موبایل‌ها در این فهرست شیائومی MI 10T 5G است که از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 865 5G برخوردار است. این چیپست در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بدین معنی است که هر بازی یا اپلیکیشنی را به راحتی می‌توانید اجرا کنید و خبری از لگ یا تاخیر در باز کردن منو و اجرای برنامه‌ها نخواهد بود.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این موبایل امولد نیست اما در کنار پشتیبانی +HDR10 نرخ تازه‌سازی فوق العاده ۱۴۴ هرتزی را به همراه می‌آورد که در این رده قیمتی بی‌نظیر است و به نمایش روان محتوا به ویژه در بازی‌ها کمک بسیاری می‌کند.

این گوشی به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است و امکان فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم یا 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را به شما می‌دهد. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسلی است.

شیائومی MI 10T 5G از نظر طراحی نیز ظاهری جذاب دارد و از پنل پشتی شیشه‌ای با لایه محافظ گوریلا گلس ۵ و فریم آلومینیومی بهره می‌برد.

در نهایت باید باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که با شارژ سریع ۳۳ واتی و پاور دلیوری ۳.۰ سازگار است و به سرعت پر می‌شود.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


ردمی نوت ۱۰ پرو



مزایا: دوربین فوق‌العاده، نمایشگر 120Hz

یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده نه فقط در ایران بلکه در جهان بدون تردید ردمی نوت ۱۰ پرو است. دوربین فوق‌العاده این گوشی در کنار نمایشگر کم‌نظیر و از همه مهمتر قیمت مناسب باعث شده برای چند هفته در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌ها قرار بگیرد.

ردمی نوت ۱۰ پرو میزبان نمایشگری ۶.۶۷ اینچی است که محتوا را به نرخ رفرش فوق‌العاده ۱۲۰ هرتز و با پشتیبانی از استاندارد HDR10 به تصویر می‌کشد. حداکثر روشنایی این نمایشگر هم به رقم فوق‌العاده ۱۲۰۰ نیت می‌رسد که مشاهده صفحه زیر نور خورشید را بسیار آسان می‌کند.

اگر دوربین اصلی برایتان اولویت دارد، ردمی نوت ۱۰ پرو را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی انتخاب کنید. در صورتی که دوربین سلفی برایتان مهمتر است، سراغ گلکسی A52 بروید.

شیائومی برای این موبایل اسنپدراگون 732G را انتخاب کرده که بین تراشه‌های میان‌رده جایگاه خوبی دارد. نسخه تا ۱۰ میلیون این گوشی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

تامین انرژی این سخت افزار بر عهده باتری ۵۰۲۰ میلی آمپرساعتی است که به لطف شارژ سریع ۳۳ واتی در ۳۰ دقیقه تا ۶۰ درصد پر می‌شود.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

پوکو F3



مزایا: پردازنده فوق‌العاده،نمایشگر AMOLED ۱۲۰ هرتز

پرچمدار پوکو را بدون تردید می‌توان بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون دانست. پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بکار رفته در این گوشی حتی از گلکسی S20 الترا هم قوی‌تر است.

این تراشه قدرتمند در کتار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (۸ گیگابایت در نسخه ۱۰.۶ میلیون تومانی) به معنی اجرای سریع هر برنامه و بازی سنگینی است. البته چون این گوشی اسلات کارت حافظه ندارد بهتر است سراغ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن بروید تا در آینده مشکل حافظه نداشته باشید.

اگر قصد خرید گوشی تا ۱۰ میلیون را دارید و سرعت اجرای برنامه و بازی در کنار نمایشگری با کیفیت برایتان در اولویت است، پوکو F3 بهترین انتخاب خواهد بود.

شیائومی برای این گوشی دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته که فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد و تصاویر مطلوبی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی هم ۲۰ مگاپیکسلی است و درون حفره نمایشگر جا گرفته است.

از دیگر قابلیت‌های پوکو F3 باید به اسکنر اثر انگشت رو لبه، باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۳۳ وات و سازگار با فناوری‌های +Quick Charge 3 و Power Delivery 3.0 اشاره کرد که تنها در ۵۲ دقیقه به طور کامل پر می‌شود.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


گلکسی A52



مزایا: نمایشگر با کیفیت، دوربین قدرتمند، طراحی زیبا

گلکسی A52 از نظر سخت‌افزاری در برابر پوکو F3 حرف زیادی برای گفتن ندارد اما اگر گوشی‌های گلکسی را ترجیح می‌دهید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون سامسونگ همین گلکسی A52 است و به واسطه نمایشگر با کیفیت، دوربین قدرتمند و اسپیکر استریو بین کاربران محبوب شده.

سامسونگ در طراحی گلکسی A52 دست به تغییرات عمده‌ای زده و دیگر خبری از پنل‌ پشتی براق و شیشه‌ای و نیست و اینبار شاهد پنلی ساده و مات هستیم که بسیار چشم‌نوازتر به نظر می‌رسد.

یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری سراغ خرید گلکسی A52 بروند صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سوپرامولدی است که از وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی برخوردار است. این نرخ رفرش بالا باعث می‌شود گردش بین منوها و نمایش محتوا بسیار روان‌تر صورت بگیرد.

گلکسی A52 از نظر تصویربرداری هم حرف زیادی برای گفتن دارد و به دوربین چهارگانه‌ای مجهز شده که نقش اصلی آنرا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ایفا می‌کند. این دوربین قدرتمند به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و لرزش‌های ناخواسته دست را به خوبی حذف می‌کند. درون حفره نمایشگر هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که نوید ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی را می‌دهد.

سخت افزار این گوشی شامل پردازنده اسنپدراگون 720G، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. تامین انرژی نیز برعهده باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که به لطف توان ۲۵ واتی در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد و در یک ساعت کاملا پر می‌شود. اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز ویژگی دیگری است که نباید از آن غافل شد.

  مشاهده تصاویر بیشتر و قیمت 


  انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 276

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق این وب سایت برای موزیکال سنتر محفوظ است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما