اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 21514

قیمت بهترین مدل های شومیز زنانه مجلسی شیک و ارزان


قیمت بهترین مدل های شومیز زنانه مجلسی شیک و ارزان

امروزه شومیز زنانه یکی از پر طرفدارترین پر کاربردترین لباس های زنانه است که برای تمام استایل ها از جمله اسپرت، رسمی و مجلسی استفاده می شود. یک شومیز شیک همراه شلوار، دامن و یا زیر کت یا مانتو می تواند نیاز شما را در موقعیت های مختلف بر طرف کند.



شومیز چیست؟

شومیز یک کلمه فرانسوی به معنای تمام لباس های زنانه می باشد. اما در ایران شومیز به بلوزی گفته می شود که مقداری از حد نرمال خود گشادتر بوده و اغلب از جنس حریر و گیپور در تولید آن ها استفاده می شود. در دو شکل شومیز زنانه و دخترانه در شکل ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند.

انواع شومیز

شومیززنانه تنوع زیادی در مدل، رنگ و جنس پارچه دارند که برای تمام سنین از جمله شومیز دخترانه و شومیز زنانه تولید می شوند.

پارچه حریر برای دوخت شومیز مجلسی انتخاب مناسبی است اما پارچه های کرپ به دلیل قابلیت های بالا در پیاده سازی الگوهای مختلف و برش برای شومیزهای مدل اسپرت کاربرد بیشتری دارد که استایلی کلاسیک به خود می گیرد.

اگر چنانچه از یقه های مردانه و ساده استفاده شود به استایل رسمی و کلاسیک نزدیک بوده و اگر از یقه های حلزونی و یا آستین های مدل دار استفاده شود مدرن تر بود.

از شومیز زنانه بلند می توان برای موقعیت هایی که نیاز به استایل های پوشیده تر باشد استفاده نمود.
از شومیز زنانه مشکی می توان در مجلس های رسمی تر از جمله عزاداری ها و مجالس ختم به عنوان یه لباس راحت استفاده نمود. ست کردن شومیز زنانه گلدار و رنگی با شلوار و یا دامن های با رنگ خنثی می تواند یک استایل شیک و کاملا کاربردی را بسازد.

استفاده از شومیزهای زیبا با تنوع رنگی و دوخت های مناسب در دوران بارداری نیز می توان تیپی زیبا و شیک در این دوره نیز داشت.
از شومیزهای رنگی با طرح های خیلی روشن می توان به عنوان شومیز دخترانه برای استایل بچه ها در موقعیت های مختلف بهره برد.

مدل شومیز زنانه حریر مجلسی

گفتیم که جنس حریر می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای دوخت شومیز زنانه مجلس باشد که در مدل های متنوع، گل دار، آستین بلند، به صورت تاپی یا آستین کوتاه مورد پسند خانم های با سلیقه و شیک پوش قرار می گیرد.

خانم ها از این شومیزهای مجلسی در مهمانی های مختلف و مناسبت های رسمی و غیر رسمی بپوشند و استایل خود را با کفش های متناسب با نوع شلوار و یا دامنی که با شومیز ست می کنند به یک تیپ شیک و خاص تبدیل کنند. همچنین پارچه های حریر به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد استفاده از گردنبندهای رنگی و متنوع بر روی آن ها نمایی شگرفتی را به نمایش می گذارد.

از بین همه رنگ ها، شومیز زنانه مشکی از جنس حریر بیشترین کاربرد را داشته زیرا به راحتی با انواع شلوارها، دامن ها ، کفش ها و دیگر وسایل ست می شود و همچنین در مناسبت های مختلف نیز به عنوان یک لباس شیک از آن ها استفاده نمود.

برندهای معتبر تولید کننده شومیز زنانه

امروزه تولید کنند گان زیادی در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید شومیز فعالیت دارند که از بین تولیدکنندگان خارجی شومیز زنانه ترک به دلیل فراوانی طرح ها و رنگ ها نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. زیرا طراحان ترکی در زمینه طراحی انواع شومیز زنانه و دخترانه پیشرفت چشمگیری داشته اند و مانند دیگر لباس های و سبک های ترک توانسته اند در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند.

شما می توانید با مراجعه به انواع سایت های معتبر که جهت تبلیغ و فروش بهترین مدل شومیز ترک فعالیت دارند تمام سبک های شومیز دخترانه، زنانه برای استایل ها و مراسمات مختلف مشاهده کنید. از این شومیز ها با تنوع رنگ و طرح در تمامی فصول قابل استفاده هستند اما ناگفته نماند که جنس اکثر شومیز ها خنک و سبک هستند که باعث می شود کاربرد آن ها در فصل های گرم سال بیشتر باشند.

مشاهده تصاویر و قیمت مدل های پر فروش شومیز زنانه و دخترانه  

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 282

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق این وب سایت برای موزیکال سنتر محفوظ است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما